30 Reacties op “Stil in mij

  1. dag stoere dappere Femke… ik ga je mooie verhalen, prachtige blogs, je kleine geluk en je kijk op het leven en je intense genieten zo missen…ik wens iedereen om Femke heen heel veel sterkte en kracht toe

  2. Dag mooi mens ………… jij leerde ons hoe je ondanks je ziekte ook met het leven om kunt gaan…………..
    Sterkte familie want voor jullie zal het oorverdovend stil zijn.

  3. Lieve Femke, lieve Hans en kinderen. Wat zal je gemist worden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Femke bedankt voor al je mooie inspirerende en wijze verhalen. Liefs Leysje

  4. Dag lieve Femke, wat ga ik jou missen! Je altijd mooie verhalen, je berichtjes (heeeel veeeel) op Facebook je klein en groot geluk momenten… Je en zo kan ik nog heel lang doorgaan. Rust zacht mooi mens, je hebt je strijd meer dan eens gestreden en nu is het klaar! ♡ ♡ ♡

  5. Ocg lieverd
    Waar ik ergens al zo vreselijk bang voor was….is je niet bespaard gebleven…
    Ik wens Hans en kinderen…heel veel stertke…
    Dag Femke,mooie sterke vrouw!

  6. Lieve familie……heb er geen woorden voor…..het is ook stil bij ons allemaal. Wat zullen we haar missen, haar daadkracht, haar optimisme, haar drive om te leven…..een onuitwisbare indruk heeft ze achtergelaten. Sterkte met de stilte om jullie heen….

  7. Lieve femke wat heb ik veel van je geleerd… Inmiddels je boek uit. Het was indrukwekkend, jammer dat ik het pasvan plan was te vertellen als ik hem uit had… Nu maar posthuum, ik heb het gevoel dat je het wel weet, rust zacht lieverd, geen pijn meer, geen angst meer, voor altijd een plekje in mijn ❤
    Tot ooit..
    Liefs hanneke

  8. Lieve Femke ,ik ben totaal uit het veld geslagen na dat ik je berichtje nu lees !Dit is zo oneerlijk ,je hebt gevochten om er weer bovenop te komen maar het was te vergeefs ! Rust zacht lieve Femke ! xx

  9. And when I die, I keep on living
    You’ll always have my love seeing you through
    I’ll be youre angel up in heaven
    forever all my love will shine on you.

    Jij…lieve, sterke vrouw…je hebt een diepe indruk achtergelaten….ik zal vaak aan je denken….
    Heel veel sterkte voor de lieve mensen die je achter hebt moeten laten….een dikke knuffel van mij…tot later….
    Liefs van Durkje

  10. Dag Femke, ik lees het nu pas. Dank voor je blogs en het delen. Ik hoop dat je samen met Roelanda Bakker hierboven zit te genieten en met een glimlach op ons neerkijkt. Ik wens alle mensen die je achter hebt moeten laat veel liefde kracht en sterkte toe. Wat zul jij gemist worden door ze. Tot later tot ooit…
    Lieve groet, Klara

Plaats een reactie