Over twee jaar doen we het gewoon weer!

10294311_885258871539359_6069295321208161300_n

Maanden van voorbereiding en intensief contact met de organisatie. Een team, waarvan ik sommigen nooit eerder in het echt heb ontmoet. Vierentwintig uur op scherp en slechts een uurtje slaap. Lachen, huilen, lopen, samenzijn.

Het moet allemaal nog bezinken, maar vandaag beleef ik elk moment weer en schiet ik vol bij elk bericht en elke foto die ik voorbij zie komen. Binnenkort evalueer ik, maar nu heb ik nog even tijd nodig om alle hoogtepunten voor mezelf te verwerken.

De opening, de vlam, de oprechte emoties van Charlie Aptroot. De roze shirtjes in het publiek, zo mooi om te zien, vanaf het podium.  Nieuwe vriendschappen en bijzondere ontmoetingen. Met een fakkel voorop lopen, een inspirerend verhaal van Maarten van der Weijden en een mooi gesprek met Roelof Hemmen, tijdens een onverwachte wandeling langs de lichtjes in de nacht. In een deken gewikkeld op een stoeltje, lachen totdat mijn buik er pijn van deed. Elke keer juichen, als er weer een aantal teamleden voorbij kwam en steeds weer op en neer om stortingen te doen, vanuit de kraam of de spontane bijdragen.

De slotronde, het hoogtepunt en het moment dat we met z’n allen braken. De emoties, de tranen, de knuffels. De felicitaties, de steunbetuigingen en de vele bezoekjes van vrienden en vreemden.

Vandaag bekijk ik alle foto’s en lees ik de berichten. Een prachtige column van Roelof en alle persoonlijk posts over de vierentwintig uur die we samen hebben doorgebracht. Ik weet niet waar ik moet beginnen met bedanken, want er zijn zoveel mensen betrokken geweest bij dit project. Mijn team, mijn vrienden, de vrijwilligers en alle bezoekers.

Het is zo intens geweest, dat ik vandaag niet verder kom dan een onsamenhangend verhaal vol flarden van herinneringen. Maar toch wilde ik ook dat delen, omdat het wel bestaat uit die eerste emoties van de dag na het feestje.

Gisteren hebben we afgesloten, met de belofte over twee jaar terug te komen. Ik weet zelf niet of ik die belofte waar kan maken, maar ik weet wel zeker dat er over twee jaar weer een team is. Een team met de naam Team 21 Fem’s feestje. Om te vieren en te laten zien hoe sterk de band is die we in de afgelopen vierentwintig uur hebben gesmeed…

Bekijke foto’s op Infoleo en bestel na via Infoleo fotografie

Column Roelof Hemmen

5 Reacties op “Over twee jaar doen we het gewoon weer!

  1. Powervrouw en diep respect hoe ik je zag lopen en volhouden!!! En wat een prachtig team, Diepe buiging voor jullie en alle anderen die er waren,
    Ik hoop dat we elkaar over twee jaar daar weer zien, dat betekent dat we er weer twee jaar bij hebben gekregen……..

Geef een reactie

