Lieve allemaal,

Het is weer een tijdje stil geweest van mijn kant, maar dat betekent niet dat ik heb stil gezeten!

Naast alle promotionele activiteiten, ben ik mij ook gaan richten op het geven van lezingen voor lotgenotes. Daarnaast heb ik de steun gekregen van de Stichting Kanker en talent ( http://stichtingkankerentalent.webs.com/ ) In samenwerking met deze stichting, ga ik werken aan de uitbreiding van mij activiteiten. Hoe deze samenwerking zich zal ontwikkelen weet ik nog niet omdat we nog werken aan een plan van aanpak, maar zeker is dat ik workshops ga geven over mijn ervaringen. Meer nieuws over deze ontwikkelingen volgt.

Sommigen van jullie zullen al weten dat ik aan het werken ben aan mijn tweede boek en bij het realiseren van dit project kan ik jullie hulp heel goed gebruiken!

Op mijn website ( www.dekrachtvanmijngeest.nl ) is al het een en ander te lezen over de vorderingen van mijn tweede boek en inmiddels heb ik ook al een titel gekozen. “Vandaag gaat het goed met me!” Wordt opnieuw een verzameling columns, waarin dit keer de verwerking centraal staat. Met mijn nuchtere kijk op het leven, humor en passie, ga ik verder waar ik in “De kracht van mijn geest” gebleven was. De ontwikkelingen van mijn kinderen, het verlies van mijn vader en de alledaagse problemen die ik ervaar door mijn “beperkingen”. Ook  beschrijf ik hoe ik mijn droom naleef en met kleine stapjes dichter bij mijn doelen kom.

Tijdens mijn zoektocht naar een mogelijkheid om meer aandacht te krijgen voor dit project, ben ik op TenPages terecht gekomen. Via deze weg kan ik, met jullie hulp, een nieuwe droom laten uitkomen en mijn doel om te inspireren dichterbij brengen.

Door aandelen in mijn manuscript te verkopen, maak ik van mijn project, ieders project en hoop ik op een enthousiaste achterban. Als het mij lukt om binnen vier maanden 2000 aandelen te verkopen, krijg ik een uitgever, redacteur en startsubsidie om mij te helpen “Vandaag gaat het goed met me!” tot een succes te maken.

Wat ik van jullie vraag? Neem een kijkje op TenPages (klik) , koop aandelen en/of promoot mijn manuscript bij iedereen die je maar kan bedenken. Stuur dit mailtje of dit linkje door naar al je contacten en help zo mee om “Vandaag gaat het goed met me!” gepubliceerd te krijgen.

Kopen staat uiteraard vrij, maar zou het niet fantastisch zijn als je straks letterlijk kan meedelen in het succes?  Met zijn allen zijn we dan aandeelhouder van mijn droom!

Kijk voor meer informatie op TenPages  (www.tenpages.com)

Geef een reactie

