Tussenstop

….na een lange periode van diepe dalen en extremen heb ik het begin van mijn droom in handen. Het eerste stapje op weg naar een nieuw hoogtepunt en tegelijkertijd het eerste duwtje tegen de deur waarachter een deel van mijn leven ligt. Het is niet mijn bedoeling deze volledig te sluiten want ik hoop dat door het kiertje altijd een straaltje licht zal blijven komen om mijn huidige leven bij te schijnen.

In mijn handen hou ik de eerste stap naar mijn droom om mensen te helpen. Door mijn ervaringen te delen hoop ik andere slachtoffers van kanker te inspireren en ze de hoop op een mooie toekomt te bieden.

Toen ik de hoop op een toekomst verloor, ben ik mijn gevoelens gaan verwoorden en deelde ik een groot deel van mijn verdriet met mijn laptop. Een klein deel van deze gevoelens deelde ik met lotgenotes of vrienden maar nu het grootste deel van mijn reis lijkt afgelegd is het tijd mijn ziel volledig bloot te leggen.

Met een verzameling van ruim honderd dagboekfragmenten doe ik verslag van mijn reis langs verdriet, verlies, overwinning, geluk, liefde en verwerking.

Het station dat ik nu passeer zal zeker mijn einddoel niet zijn, maar een mooie plek om op adem te komen en mijn ervaringen te inventariseren zodat er een mooie collage ontstaat van mijn leven zoals het was en later zal worden….

Uiterlijk maart 2009 zal mijn boek “de kracht van mijn geest” worden uitgegeven en om dat tot een succes te maken heb ik jullie hulp nodig!

Met als doel een zoveel mogelijk geïnteresseerden te bereiken, is mij gevraagd een mailinglijst aan te leveren van potentiële lezers en kopers. Via een promotie-mailtje (eenmalig) zal deze groep worden geïnformeerd wanneer het boek een feit is. De hoop is dan gevestigd op het verder verspreiden van enthousiasme om zo een zo breed mogelijk publiek te bereiken.

Natuurlijk zal er, naast deze methode ook aan andere vormen van publiciteit worden gewerkt maar juist jullie mening telt, is de kroon op mijn werk en voor mij persoonlijk van groot belang!

Wil je op de mailinglijst of heb je vragen?

Mail mij dan op:  dekrachtvanmijngeest@live.nl

Een Reactie op “Tussenstop

  1. YO Fem gefeliciteert met je nominatie op de longist. Dat geeft de burger weer moed. Hoop dat je in de prijzen valt. Ik zou in de shortlist zitten, doch die is nog niet bekend, nou ja eerst zien en dan geloven is mijn motto.
    Natuurlijk mag je mijn mail gebruiken. Hoop dat je in ieder geval de eerste 15 snel verkoopt zodat het boek snel bij de mensen op de mat valt.
    groet van leny

Geef een reactie

