NIEK

P1010195_2 P1010214 P1010147 P1010152                                                             

Speciaal voor mijn kleine man, een pagina met mooie kiekjes…..

Ik ga mijn best doen om er regelmatig verse plaatjes op te zetten dus hou deze pagina goed in de gaten!!

ps de winnaar van de poll is, hoe kan het ook anders, paps. Hij zat er met 3900 gram het dichtste bij….

P1010005 P1010004                   

Augustus 2008

Inmiddels is kleine Niek al een hele vent en zoals te zien is op de groeimeter alweer een ruime kilo zwaarder dan bij zijn geboorte…

Het valt soms niet mee om aan mijn nieuwe ritme te wennen en met Hans thuis voor de vakantie, kom ik niet echt heel erg toe aan schrijven maar het is voor mij tenslotte ook vakantie dus ik geniet van mijn mooie gezinnetje en pak alles gewoon weer op als ik een klein beetje ben gewend.

Het is inmiddels oktober en kleine Niek weegt al een kleine zeven (!) kilo.Hij doet het helemaal heweldig en is erg goedlachs dus we genieten met volle teugen….

P1010112 P1010004 P1010109

Een Reactie op “NIEK

Geef een reactie

