13 november 2007

Na een weekje met een dikke blauwe bult onder mijn oksel, veroorzaakt door het appelboortje dat de chirurg er vorige week heeft in geplaatst om weefsel weg te nemen voor onderzoek kwam na het lezen van twee vier maanden oude margrietjes, vandaag dan eindelijk het verlossende woord: in de bult die al een ruime maand mijn oksel ontsiert is geen kwaadaardig (waar slaat dat aardig nu eigelijk op:chinrub: ?) weefsel maar bestaat uit bindweefsel en vetweefsel. Dat eerste is te verklaren door de flinke afstand aan litekens over mijn lichaam, een kleine uitgroei hiervan waarschijnlijk. Het vetweefsel is in zo verre te verklaren dat mijn lichaam de laatste maanden op meer ongewenste plekken vetrolletjes vertoont dus hou ik het er maar op dat dit ook hier het geval is. Al met al reden voor een feestje en hoogste tijd om van mij vrije tijd en zwangerschap te gaan genieten :cheer: .

Dat ik de laatste tijd veel energie steek in mijn nieuwste passie is bekend, maar vanaf donderdag zal er noodgedwongen een nieuwe hobby bij komen, namelijk het plakken van foto’s en krantenknipsels van mijn twee nieuwe "kindjes", al zullen ze allebei een eigen plakboek krijgen.
Ik heb gehoord dat scrap-booking helemaal hot is dus ik kan me aansluiten bij duizenden huisvrouwen die zich hier al mee bezig houden en net doen alsof ik anders ben.

Geef een reactie

