september 2007

Vandaag dan eindelijk :cheer: een brief van mijn advocaat waarin X zijn mening geeft over de nieuwe school. Als ik de brief lees:newspaper: valt mijn mond open:shock: . Hij spreekt zijn bezwaren uit over zaken die op de door mij genoemde school totaal niet van toepassing zijn? uiteindelijk kom ik tot de conlcusie dat hij niet de juiste school heeft bezocht:lol: en al helemaal niemand van deze school heeft gesproken anders zou hij op deze vergissing zijn gewezen.
In de brief van zijn advocaat noemt hij bezwaren die helemaal niet van toepassing zijn op de school die hij had moeten bezoeken dus zou je denken dat als hij de juiste school had bezocht, er dus geen bezwaren over blijven…Toch bel ik mijn advocaat wat ik het best zou kunnen doen. Deze vraagt mij hem op zijn vergissing te wijzen en hem te verzoeken alsnog de juiste school te bezoeken.
Nu blijkt dat hij zelf achter zijn fout is gekomen en gisteren daar een gesprek heeft gehad. Toch vreemd, die brief is van 2 dagen geleden, blijkbaar kan hij in de toekomst kijken…?:chinrub:
Feit blijft dat hij zijn bezwaren laat staan, ondanks dat die niet van toepassing zijn en is het aan mij bewijzen te verzamelen…. Ik zie het nu even niet meer zitten en twijfel of ik de handoek in de ring moet gooien. Zo slecht is ze nu ook weer niet af alleen, als moeder, wil ik het beste voor mijn kind en vraag ik me af, als ik nu opgeef of ik me niet altijd schuldig zal voelen? Ooit komt de dag dat hij zijn wroeging verliest en beseft dat hij niet voor zijn dochter heeft gevochten maar tegen mij!
Voor nu laat ik het bezinken en denk ik dat ik de rust kies boven het beste…..
Geef een reactie

